نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

با ما همراه باشید تا کمی در مورد نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران و خدماتی که این شعبه به مشتریان خود ارائه می دهد صحبت کنیم و اطلاعاتی را در مورد نحوه دریافت خدمات، نوع ارائه خدمات، کیفیت خدمات مورد ارائه و پرسنل این نمایندگی در اختیار شما قرار دهیم.

مدت زمان مطالعه : 7 دقیقه
تاریخ انتشار : 1400/12/02

نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

کیفیت خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

قبل از اینکه به موضوع خدمات شعبات نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران اشاره کنیم، ابتدا اجازه دهید کیفیت خدمات پس از فروش مطلوب مورد نظر مشریان و استاندارد های جهانی این نوع خدمات را بررسی کنیم، طبق اصول برندینگ و شروط پایداری در بازار های رقابتی، اگر برندی بخواهد در عرصه فروش محصول و صف فروشندگان قبل و بعد از خود بقا داشته باشد و به اصطلاح از گردونه رقابت حذف نشود باید سعی کند در امر فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود از اصول جهانی و متناسب با برند خود پیروی کند و سعی کند این خدمات را به بهترین نحو در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا مشتری متقاضی در چرخه مقایسه برند های مورد نظر خود، ترقیب به انتخاب برند موردنظر بشود.
با توجه به پیشرفت بیش از پیش فرهنگ مشتری مداری و ملزم شدن تمام برند های فعال در بازار به رعایت حقوق مشتری و داغ بودن رقابت های ما بین برند ها، اهمیت حرفه ای گری و پیروی از استاندارد های جهانی بیش از پیش شده و تمام تولید کنندگان سعی در بهتر شدن شرایط طی روند تولید و فروش خود دارند که این موضوع شامل خدمات پس از فروش محصول نیز می شود و داشتن یک چارت حرفه ای با شرایط متناسب، برای هر برندی بسیار پر اهمیت شده است، برند ایران رادیاتور نیز از این موضوع مستثنی نبوده و همواره سعی می کند خدماتی که در شعبات نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران ارائه می شود را مطابق رضایت مشتری و طبق اصول حرفه ای ارائه نماید تا بتواند همچنان در چرخه رقابت باقی مانده و همانند گذشته جزو برند های معتبر و مورد اطمینان کشور به حساب بیاید.

نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران

اما برسیم به موضوع نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران که موضوع اصلی این مقاله است.
گزینه های زیادی را می توان برای یک خدمت مورد رضایت و حرفه ای برشمرد که ما در این مقاله سعی می کنیم به مهم‌ترین آنها که توسط نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران نیز رعایت می شود اشاره کنیم، اولین و شاید مهمترین مورد موضوع تخصص و تجربه پرسنل تعمیر کار یا سرویس کار است، چرا که تمام مراحل تشخیص و رفع عیب سیستم بستگی به دانش پرسنل ها خواهد داشت، می توان زمان ارائه سرویس از لحظه ثبت درخواست تا لحظه ارائه خدمت را به عنوان شرط دوم برشمرد، چرا که امروزه زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید نسبت به آن دقیق و منظم بود، مورد دیگر تعهد کاری نمایندگی در قبل و بعد از ارائه سرویس به حساب می آید، برای مثال در هنگام ارائه سرویس اگر قطعه ای با کمی تعمیر هنوز قابل استفاده بود، پرسنل برای راحتی خود اقدام به تعویض قطعه و جایگزینی قطعه جدید نکنند و نسبت به تعمیر قطعه خراب اقدام نمایند، دیگر موضوع مسئله پیگیری و پشتیبانی و دریافت انتقادات و پیشنهادات و البته به کار گیری نقطه نظرات مشتریان در جهت بهبود روند ارائه خدمات است که باید از طرف خود نمایندگی انجام شود و اگر مشتری انتقادی در باب انجام خدمت داشت، به آن رسیدگی شده و رضایت مشتری به نحو احسن جلب شود، این ها چند مورد از مهمترین اصول ارائه یک خدمت حرفه ای مورد تایید است که شعبات نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران ملزم به رعایت دقیق آنها به همراه دستور العمل های دیگر هستند، تا تمام خدمات مورد نیاز مشتریان در سطح بسیار عالی به آنها ارائه شوند.

نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

برند ایران رادیاتور شعبات بسیار زیادی در نقاط مختلف شهر دارد که شعبات نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران به دلیل تراکم بالای مشتریان این برند در این مناطق از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شرکت توجه خاصی به این شعبات دارد، یکی از بهترین شعبات نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران شعبه شرکت دما گستر ویرا است که هماره جزو بهترین شعبات مورد تایید ایران رادیاتور بوده و جزو شعبات مورد اطمینان نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران به حساب می آید که با بیش از 10 سال تجربه و سابقه فنی و مشتری مدار بودن و بهره مندی از پرسنل متخصص دارای مدرک های معتبر از سازمان های فنی و حرفه ای اقدام به ارائه خدمات کاملا اصولی و حرفه ای به مشتریان این برند می نماید، همچنین این شعبه با گارانتی 90 روزه خدمات خود، سعی بر جلب اعتماد حداکثری مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنها را دارد،
نمایندگی ایران رادیاتور شمال تهران

مشتریان محترمی که نیاز به دریافت خدمات تعمیر یا سرویس سیستم خود دارند، از دو طریق می توانند درخواست خود را در این شعبه ثبت کنند، تا اپراتور های شرکت در اسرع وقت به پیگیری آن اقدام کنند.
مسیر اول: برقراری تماس با شماره 02126146067 و ثبت درخواست خدمات
مسیر دوم: تکمیل فرم درخواست خدمات در همین سایت

ثبت درخواست آنلاین

مشخصات زیر رو کامل پر کنید با شما تماس میگیریم.